.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش «داده كاوي» در دانشگاه صنعتي بابل

براي نخستين بار در مازندران همايش داده كاوي در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه نوشیروانی بابل، همايش داده كاوي همراه با كارگاه‌هاي آموزشي سي ام آذر تا اول دي ماه سال جاري دردانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار مي‌شود.
عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي اميركبير و رئيس كنفرانس داده كاوي اظهار داشت: به منظور بسط و گسترش داده كاوي در كشور، همايش و كارگاه‌هاي جامع آموزشي داده كاوي در استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود.
جمال شهرابي افزود: ضرورت انجام اين طرح، حجم عظيم علاقه‌مندان آموزش دانش داده كاوي در استان‌هاي كشور و سختي حضور اين علاقه‌مندان در كارگاه‌هايي كه به صورت مستمر توسط دبيرخانه دائمي كنفرانس داده كاوي ايران در تهران برگزار مي‌شود از جمله اهداف اين همايش است.
وي بسترسازي و فرهنگ سازي به‌كارگيري دانش داده كاوي از طريق تشريح ضرورت و توانمندي‌هاي شگرف اين دانش براي سازمان‌ها و دستگاه‌هاي بخش خصوصي و دولتي در استان‌ها را از ديگر اهداف برگزاري اين همايش برشمرد.
شهرابي تصريح كرد: برگزاري اين كارگاه‌ها فرهنگ سازي مناسبي براي به‌كارگيري دانش داده كاوي در استان‌هاي كشور است.
وي بيان داشت: در راستاي اشاعه اين دانش دبيرخانه دائمي كنفرانس داده كاوي ايران، نخستين همايش و كارگاه‌هاي جامع آموزشي داده كاوي را در چهار استان خراسان رضوي، مازندران، اصفهان و قزوين برگزار مي‌كند.
شهرابي افزود: در حال حاضر دبيرخانه دائمي اين كنفرانس در حال تنظيم زمان‌بندي و برنامه‌ريزي برگزاري در ساير استان‌هاي كشور است و اين همايش‌ها و كارگاه‌هاي جامع داده كاوي در استان‌ها با همكاري مراكز آموزش عالي هر استان برگزار مي‌شود.
وي، مروري بر دانش داده كاوي، نقش و جايگاه داده كاوي در دنياي مدرن و توانمندي‌هاي دانش داده كاوي براي استفاده آن در ايران را از ديگر اهداف اين همايش برشمرد و افزود: دانش داده كاوي از جمله10 دانش برتر دنيا است كه پيش‌بيني شده است دهه آينده را با انقلاب فناوري مواجه خواهد ساخت و در حقيقت دانش داده كاوي مجموعه‌اي از ابزارها و تكنيك‌هاي علمي براي كشف دانش پنهان داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.